چند سالی است که هوای تهران خیلی افتضاح شده، شاید جابجایی پایتخت هم به همین موضوع ربط داشته باشد، حالا چرا در زمینه مدیریت شهری اینقدر بی دست و پا هستیم؟ بماند ! . تهران هم بافت فرسوده دارد و هم تراف داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم...
ما را در سایت داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 14:31